mandag 23. juni 2008

St.Hans-aften i dag...

Knut Olav har vært i barnehagen i dag. Grein så sårt når jeg skulle reise... Uff, det er helt forferdelig å reise da...Vil helst ta han med meg hjem igjen. Men jeg vet at det er å gjøre han en bjørnetjeneste på sikt.
Når jeg kom å henta han var han i full gang på sykkel, farta rundt i bhg. Han hadde roa seg temmelig fort heldigvis... sa de i alle fall... Usikker på om de forteller den totale sannhet til en hver tid..

Har vært en tur opp til Kate-June, et av de snilleste og beste menneskene jeg kjenner! Erik og Heidi var begge hjemme i dag, samt tantebarnet May Lena var der. Vi spiste lunsj og kosa oss sammen. Tenk om alle kunne vært som Kate-June sier nå jeg...

Etterpå bar det på Tuven. Dorte ringte og ba meg med. Ho, Wenche, Ingunn, Lilian m.fl skulle dit å ta en kaffe eller to. Da slo jeg to fluer i en smekk. Skulle vært oppom til Wenche å levert Tupperware likevel. Veldig koselig!

I kveld er det St Hans aften... Men været er en smule ustabilt, mye duskregn, mange mygg...
Det blir ikke grilling på oss i dag! Ikke trivelig å sitte ute i slikt vær. Og med tanke på at Knut Olav er veldig allergisk mot mygg også da så... Nei takk!
Vi lager middag inne på kjøkkenet som vanlig tenker jeg.

Ingen kommentarer: