fredag 15. august 2008

Lillegull til mamma er ikke så liten lengre...

I dag er første dagen til Knut Olav på Drømsi, mellomavdeligna i barnehagen han går i. Litt rart at mitt lille gull ikke er fullt så liten lengre...
På dette bildet sitter en nydusja, nykjemt liten kar i bilen klar for å gå inn i barnehagen. Mor er nok mer spent enn sønn tenker jeg..hehe..
Jeg var forberedt på å være sammen med han ei stund der før jeg reiste. Men det skulle vise seg at det ikke var nødvendig å være der så veldig lenge nei...
Han åt mat ved småbord med små stoler inntil. Akkurat passe høyde til han. Har prøvd ei stund å få han til å drikke av kopp hjemme uten hell. Har gått til nød med sugerør. Men her i dag tok Merete Engebretsen er en av pedagogene på denne avdelinga (ped.2). Dette er ei jeg kjenner litt til fra før, også privat. Ei veldig trivelig jente. Mens jeg satt der, kom også Torill Kaste på jobb. Også ho har bytta avdeling inn til Drømsi. Dette er Knut Olav veldig glad for! Han strålte opp når han så ho. :-)
Etter litt satte han i gang å leike med Theodor som også bytta avdeling i dag. Jeg spurde forsiktig om mamma skulle reise. ! "Hadet mamma!" var responsen jeg fikk. Det var på tide for meg å kjøre hjem.



Utpå kveldinga kjørte vi Jørn til Bohus, de skulle ha personal- grillaften i kveld. Når vi kom hjem, gikk vi over veien til Brenna en tur. Her er Knut Olav sammen med tante Christina og Hanne på trampolina.

Ingen kommentarer: