mandag 5. januar 2009

Kaldt i dag!!!

I dag var der -21 grader...brrrr....det er kaldt det!
Fyrer, fyrer og fyrer i dag....
Knut Olav er tilbake i barnehagen i dag etter lang juleferie.
Nå r han kom ut på trappa i dag tidlig sa han: "Mamma, det er KALDT ute..."
Og det med skikkelig trykk på kaldt....hehe...
Godgutten min det!
Var spent på hvordan det ville gå å reise fra han der etter så mange dager borte. Men det gikk smertefritt. "Ha det mamma!"; var alt han sa:)
Godt, viser han trives der.
Heldigvis skulle de ikke være noe ute i dag, det mener jeg det er for kaldt for.
Han er tross alt barev 2,5år ennå.
Hadde de skulle vært ute, tror jeg nesten jeg hadde tatt han med meg hjem igjen.

Har vært litt flink i dag da. Fått pakka ned en hel del av Knut Olav sine for små klær. Lå temmelig på etterskudd der. Men nå fikk jeg endelig tak i den type kasser jeg bruker til slikt igjen. Greit å få litt orden. Nå passer alle klærne i skapet hans:)

Ang hjemmesida jeg lager. Har ombestemt meg. Den blir ikke om livene våre.
I stedet blir det en hobbyside hovedsaklig om strikking.

Ingen kommentarer: