torsdag 22. mai 2008

Sykla tur i dag




I dag var vi først sammen med Camilla. Knut Olav fikk vaffel på kafe, og den smaka godt altså!..hehe..


Utpå dagen traff vi på Karianne og Lars Erik. Kosa oss og slappa av sammen med dem.


Jørn jobba til kl.19 i går, så Knut Olav og jeg gikk for å møte han. Den nye sykkelen er litt stor ennå (må stille setet litt mer ned tenker jeg), så vi tok trehjulssykkelen. Veldig greit å bruke denn langs veien, da har jeg full kontroll! Og ikke minst så slipper jeg å bære både guttungen og sykkelen når han ikke orker eller vil sykle lengre! Genial oppfinneøse den her mener nå jeg! :-) Takk til mamma og pappa som kjøpte denne i fjor sommer til Knut Olav. Lille Anja-mor fikk nesten prikk lik i år av dem, så jeg håper de får like mye glede av den.




Barnehagebildene er kommet. Eller rettere sagt, vi har fått et lite prøvebilde. Fargene ble noe rare da jeg scanna bildet inn i pc`n. Men dere ser jo sånn ca i alle fall hvordan det ser ut. Nydelig gutt dette her, ikke sant!!!?... Må nok bestille så vi har noen av disse tenker jeg!

Ingen kommentarer: