lørdag 26. juli 2008

Ferietur til Nissedal.

Knut Olav har ferie fra barnehagen. Jørn jobber lange dager. Vi bestemte oss for at Knut Olav og jeg tok turen til Nissedal til Mommo og Bestefar. Det ble mange "første" for lillemann denne gangen.
Her bader han for aller første gang i Nisser torsdag 24.juli. Trodde kanskje at han kom til å være noe skeptisk, men den gang ei...hehe..Skulle nesten ønske han hadde vært litt mer forsiktig. Snubla med ansiktet ned i vannet 2-3 ganger og like blid.
Tok ikke lange tida før han plaska og spruta. Veldig moro å sprute på mamma! Hadde tenkt å bade sjøl også. Men siden vi ikke hadde redningsvest til Knut Olav fant jeg ut at det var best å gi han den fulle og hele konsentrasjonen min! Skal si han storkosa seg. :-)
Knut Olav kjørte båt for første gang fredag 25.juli.
Greit å kikke på Bestefar først for å se hvordan man gjør dette her...hehe...
Og vips, der styrer lillemannen min båten! Bestefar sitter rett på sida av, men det vises ikke på bildet...
Gjett om han var stolt! Bare se på det overvåkne blikket..hehe.. Må jo ikke kjøre på noen andre vet du...:-)
Her skal vi gå i land. Best å få litt hjelp av mamma da. Men Knut Olav vil veldig gjerne kjære mer båt.
Mommo og Bestefar kjørte til Treungen å kjøpte badebasseng til barnebarna. Også dette var utrolig gøy syns Knut Olav. Bare se på det herlige smilet til gullet mitt!
Moro å kaste ballen på mamma, Bestefar eller Mommo altså. :-) Dette syns Knut Olav var så moro at han nekta å opp igjen av bassenget. Vi måtte løtfe han ut, og bære han inn igjen. Ble litt kald etterhvert, så vi måtte inn å få på litt tørre klær.

Ingen kommentarer: