tirsdag 15. juli 2008

Ny sykkel!






















I dag kjørte Knut Olav og jeg til Skien på Biltema. Der kjøpte jeg meg ny sykkel! Gleder meg til å teste den. Passer forhåpentlig vis til sykkelvogna også. Jørn monteren den nå. Ser ingen vits i å betale ekstra for det der nede. Men der var utrolig DÅRLIG SERVICE! Hadde ikke tid til å hjelpe meg å få den store esken ut i bilen. Ikke lett, men jeg klarte det til slutt aleine. Må bare bli litt irritert, så kommer der utrloige krefter...hehe.. Knut Olav lurte fælt da han måtte sitte på andre sida i baksetet. Måtte legge ned den største delen av baksetet for å få plass til sykkelen. Utrolig hva den lille golfen min har plass til...:-) God bil det! Og forresten; jeg kjøpte med korg til å henge på styret...hehe.. kjekt å ha! :-)----
Vi møtte Janne og Magnus på Down Town, hadde det veldig koselig sammen. Skravla på kafè, trilla litt i by`n... Magnus hadde blitt så stor sia sist.




Knut Olav kjørte politibil mens vi venta på at Janne og Magnus skulle komme. Det var gøy det!

Ingen kommentarer: