mandag 14. juli 2008

Knut Olav har ferie fra i dag.


Fra i dag har Knut Olav ferie i 4 uker fra barnehagen. Trenger egentlig bare ha 3 uker sammenhengende, men vi ønsker ikke å ha han i sommerbarnehage på Meaksmoen. Ikke vits i å bli kjent på et nytt sted, nye mennesker for 2 uker. Jeg er jo hjemme likevel.
Knut Olav fant fram verktøyet sitt han fikk til 2-årsdagen sin av Tatta, Tåtill og Anja. (Tatta = min søster Margrethe, Tåtill = onkel Hallvard).
Jepps!! Knut Olav sier faktisk Tåtil til onkel..hehe.. artig vri det da.. Utrolig hvor de små får det fra...:-)
Vi skulle ut en svipptur på butikken for å kjøpe brød mm. Da måtte han ha med seg en skiftnøkkel. Slo an den gava der! Har nok mye å si at han ser pappa bruker slikt tenker jeg.
Egentlig tenkte jeg vi skulle ut å sykle i dag. Kjøpte boller og frukt til niste. Men da jeg kobla sykkelvogna på sykkelen viste det seg at sykkelen er for lav. Bakhjulet letta opp i lufta rett og slett. Litt dumt det... blir ikke noe sykling ennå på oss m.a.o.
Må vel se om jeg får tatt meg en tur til Biltema etterhvert igjen tenker jeg. Kjedelig å måtte kjøpe ny men...
Snakka med Margrethe på tlf i går. Anja sa tante for første gang! ..."Tatta"... Ble rett og slett rørt jeg! Lille tulla til tante...

Ingen kommentarer: